Tackaj! (citat från en kassörska i Kalmar.. :o)

Idag jobbade jag på en avdelning där jag inte brukar vara, till både min "chef"s (hon säger att hon inte är min chef så nu kallar jag henne "chef") och avdelningens chefs stora lättnad.
När jag sitter på avdelningen så dyker "chefen" upp med ett cirkulationskuvert i handen:
-Du har fått brev!
Detta var vad jag hittade i kuvertet:

image348

Blev nästan rörd. Tänk vad glad man kan bli för en chokladkaka! :o)
Tack "chefen" och avdelningen chef! :o)

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Å vad gulligt... Måste ju hålla med.. Tack för dom i lilla asken.. du har förhoppningsvis räddat min vecka... Tack gumman! *kram*

Postat av: Spiro

Hehe, det var så lite så. Hoppas det hjälper!

2007-04-21 @ 21:54:12
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Daniel

nice! Låter som en bra chef

2007-04-22 @ 00:40:36
Postat av: Spiro

Du menar "chef". Jupp, very good! :o)

2007-04-22 @ 11:07:11
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback