En liten kissesaga

En morgon var Chatta ute på upptäcksfärd. Helt plötsligt hittade hon en pappkartong:

79247-336

-Fräckt, den här får jag ju (nästan) plats i, tänkte Chatta.

79247-337

-Jorå, här kommer jag nog att trivas. Mitt eget lilla krypin, tänkte Chatta och myste.

79247-338

-Hm, jag tyckte precis att jag hörde nåt?

79247-339

-Åh nej, det är den där jobbiga Mejla!
-Tjena! sa Mejla.

79247-340

-Hm, här får jag nog plats, tänkte Mejla.

79247-341

-Jorå, här kommer jag att trivas, tänkte Mejla.

Snipp snapp snut så var sagan slut! :o)
Skriven av Spiro
Foto: M

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, en av mina katter gillar också papplådor.. att sova i dom, att äta på dom, att gosa med dom, att leka med dom, osv osv osv
Han är väldigt påhittig, min lilla kille :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback