resultat

Nu har jag fått två böcker till för min lilla "sköterskehylla".
Det gick dock lite väl snabbt när jag budade på tradera misstänker jag. Upptäckte detta när jag tittade i böckerna:
79247-111

Jupp, samma bok. Fast omslagen är olika. Den ena gavs ut -57 och den andra -70. :o)
Citat från baksidan av den äldre:
"Lär känna Cherry Ames som redan är bästa vän med hundtratusentals flickor i olika länder och ger dem den goda lärdomen att det kan finnas spänning och flykt även över ett ganska vardagligt liv, om man bara vågar ha hjärtat på rätta stället."
Hihi, är det jag det då eller?
Så här blev det då iaf:

79247-110

Fint tycker jag. Hade ju budat på ett vykort också men det fick jag inte.. :o(

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Finns det plats för fler böcker??

2006-09-07 @ 07:23:16
Postat av: Spiro

Har du varit och letat i gömmorna nu? :o) Ommöblering går alltid bra!

Postat av: Kerstin

Det finns bla 2 böcker om Lotta, en ung svensk sjuksköterska. Läst många gånger av en ung flicka och mycket älskade. Dom kan få bo på din hylla.

2006-09-08 @ 07:29:38
Postat av: Spiro

Låter ju underbart det! Dom kanske kan åka med din son ut till Stöde? Ska dit i helgen.

2006-09-08 @ 09:34:50
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jo, jag ville höra om den där Cherry Ames som är alla flickors bästa vän och har hjärtat på rätta stället, om hon oxå får plats? Det är den om att vara ssk på sommarläger...det verkar synnerligen enkelt att vara ssk??? Inte är det väl riktigt sant inte?
Må gott/Pernilla

2006-09-30 @ 18:35:21
Postat av: Spiro

Pernilla: Såg ditt sms, men satt o körde bil då så kunde inte svara. Sen glömde jag bort det såklart.%o)Har nog fyllt bokkvoten nu, men tack ändå! :o)

2006-10-01 @ 11:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback