hel(g)dag

M och jag har verkligen tagit vara på dagen idag.
Först gick vi in till stan (klapp på axeln vad vi är duktiga).
Därefter besökte vi "norrlands största galleria" (av olika anledningar blev det lussekattbak istället för det igår). Efter 10 min började M grymta något om att "det bara var massa kläder här" så jag gjorde ett snabbstopp på mitt älskade H&M och införskaffade diverse trosor och ett par stuprörsjeans.
ATG besök därefter för att mildra M's humör.
Därefter in på en sagolik affär med sagolik choklad... Vojne... Inte konstigt att han som jobbade där var överviktig om jag säger så, jösses vad gott! En chokladask och två tesorter fick följa med oss hem.
Sen blev det middag tack vare
restaurangchansen. Förrätt och efterrätt, jojo.
Då det dröjde en stund tills bion började gick vi och drack god öl på ett mysigt ställe. Lyckades få en öl där datumet hade gått ut(!) och som plåster på såren fick vi en ny öl och gratis snacks. Jo jag tackar! :o)
Kvällen avslutades med marie antoinette. Uuuuunderbara kläder. Tyvärr hade storyn fått hamna lite i bakgrunden kändes det som.
Bussen hem och sedan njöt vi mina lussekatter med glögg så som sig bör.

Kan även meddela att Mejla fortfarande innehar platsen som världens sötaste kisse.

79247-212

Här vaktar hon mig så jag inte hittar på något tok på nätet! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback