sammanfattning

Shit, fick rejäl abstinens där ett tag när bloggen inte fungerade. Hooked already?

Var dock så smart att jag skrev upp det jag skulle lägga in i bloggen, hehe.

Till att börja med:
Världens coolaste version av  Johnnyy Cash's "I walk the line". Sjungs av en kille som är med i american idol, men det får ni bortse ifrån. Bortse även från den riktigt töntiga amerikanska reklamen som man måste se innan klippet startar. Varsågod och njut:
http://www.americanidol.com/videos/?vid=320

Dagens I-lands problem:
Tvättade idag. Ska lägga över tvätten i torktumlaren när jag upptäcker att den är trasig, IGEN!!! Blir så trött att inte den som upptäcker felet felanmäler det! Har gjort det några gånger själv men får det fan vara någon annans tur! Jag ska minsann härda ut den här gången. Eller ska jag kanske sätta upp en sur lapp? Är ju alltid en hit i tvättstugan har jag hört. ;o) Får väl göra som Jonas Gardell gör och svara på mina egna sura lappar...

Slutligen: Vardagsmat kan ju se riktigt gott ut ibland!
79247-10

Imorgon blir det dock mormors kokkonster, till förtret till m & p! :o)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Japp det är beroende framkallande!
btw hälda micke att jag vill ut och fiska STOR gädda, det ska tydligen han och johan vara bra på.

Postat av: Daniel

aaargh tumvantar...det skulle var hälsa

2006-05-22 @ 22:17:50
URL: http://family.blogg.se
Postat av: Spiro

Det ska jag hälsa honom! Nu när han kommer hem dröjer det nog inte länge innan båten är i sjön. För du vet väl att det är i Stöde-sjön storgäddORNA finns? ;o)

2006-05-23 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback