uppdatering

Som alla kan se är Mejla nu hel och ren igen, och åter tillåten att vistas på balkongen:

79247-62

Hon var dock uppe och klättrade utanför stängslet på balkongen igår kväll, ajabaja!

79247-61

Haha, för vi har gurkor på balkongen! Dessa två är snart redo att plockas, spännande! M räknade till 17 gurkor hittills. Erkänn att du är lite avis Fanny?

Var hos optikern i onsdags för att prova ut endagslinser, dom hade nåt specialerbjudande. Blir alltid så himla nöjd där. Brukar ha lite problem med linser, blir för torr på ögonen. Då ordnade dom så jag får prova två olika sorter och komma tillbaka igen på tisdag för att bestämma vilken sort jag vill ha. Fick med mig 4 par av varje sort, helt gratis! Trevliga människor.
Så nu ska jag utsätta mina ögon (och linser...) för det ultimata testet: sjukhusets torra luft!
Bäst att ta med en såndär "före" bild:

79247-63

Hihi, vad rädd jag ser ut.. %o)



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka häftiga gurkor, jag är avis!

2006-06-30 @ 13:00:52
Postat av: Fanny

OK,jag är avis! hmm... jag bjuder 20kr. Deal?

2006-06-30 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback