styrketräning

Lägger ni märke till något speciellt med dessa fönster?
79247-34

Jo, dom är nyputsade faktiskt! Och så är det med alla fönster i lägenheten. Även den inglasade balkongen har fått sig en match. Är härligt mör i armarna nu! Som synes på bilden har vi en hel del växter. Fel M, har en hel del växter. Så när det är dags för fönsterputsning delar vi upp arbetet. M plockar undan alla växter, jag putsar. Brukar fungera rätt bra. :o)
Lägg även märke till dom fina gardinerna som jag sytt själv och faktiskt är väldigt nöjd med! :o)


Kommentarer
Postat av: syrran

Snyggt,om jag får säga det skälv. Men jag slösar inte tiden på att putsa fönster jag solar i stället. Jag kommer få dom brunaste benen, du får rena fönster hmm... vilket är bäst?

2006-06-03 @ 13:30:43
Postat av: lill syrran

Ovan är av mig inte av H.

2006-06-03 @ 13:31:43
Postat av: Spiro

Det finns även en tillfredsställelse med rena fönster kära syster! ;o)

Postat av: Daniel

*suck* som sagt du börjar bli lika gammal som min syster... i er ålder dominerad man på krogen...*suck*

2006-06-03 @ 22:30:56
URL: http://family.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback