räddad dag

Ok, nu är det officiellt. Jag har världens bästa pojkvän...
Kommer hem från jobbet, riktigt grinig, less och trött. Allt känns sådär lagomt piss. Sätter mig på balkongen för att få en glimt av solen som självklart går i moln minuten jag satt mig ner.
Hör hur Micke kommer hem, hör att han handlat. Går ut för att se vad han handlat (vet av erfarenhet att det brukar vara nåt jag gillar med i påsen...)
Detta var vad jag fann denna gången:

79247-32

Mm, jag älskar jordgubbar!! Dom här var även riktigt söta och goda. Enligt uppgift belgiska!

Är man så söt och fin får man faktiskt den mat man önskar. Så idag åt vi Spiros gulashsoppa. Den brukar vara en hit. :o)

79247-33



Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, det är den!

2006-06-01 @ 21:25:51
Postat av: Kerstin

Micke är en toppenkille! och du en toppentjej!

2006-06-02 @ 07:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback