fredagsmys på söndag?

Nu är båten lagad och målad och fin! Tyvärr glömde jag att ta med mig kameran. Hade tänkt att ni skulle få se sånadär tuffa före och efter bilder. Äsch då. Men fint blev det iaf!
Åt en tidig middag med m & p så vi vad lite hungriga igen när vi kom hem. Vi hade 1 kg räkor i frysen som snart skulle blir dåliga så ansvarsfulla som vi är så käkade vi upp dom!

79247-38

M tyckte att jag ljög på denna bilden eftersom jag fotade innan majonäsen åkte på. Så ok, här är en till bild då!

79247-39

Om man tittar riktigt noga så ser man att jag har lite färg på vänster långfinger. Tada!: Bevis för att jag målat! :o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj man nästan kan se den pricken. om du hade varit i domstolen skulle du nog bli fäld för dåliga bevis :)
Tessa mår väll så där hon vill inte äta.

2006-06-05 @ 21:07:57
Postat av: Daniel

Majonäs har räddat många måltider....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback