vattennjutning

I helgen gjorde vi till slut slag i saken och begav oss ut och fiskade. Vi slog på stort och var ute både på lördag och söndag.

79247-64

Sjön låg spegelblank. Såhär vacker blev jag när jag fotade ner i vattnet. Nu behöver man inte åka till gröna lund för roliga speglar! :o)
Jag fanns även i vattnet på riktigt. Tog mitt första dopp igår, inte alls så farligt kallt!

79247-66

M var med och för att ära mina föräldrar hade han även med sig "bonn-brännan" ;o)

79247-65

Finns inget vackrare än att se en åra skära genom vattnet och sen "dripp dripp dripp" tillbaka.. Kändes nästan som semester redan.

79247-67

Jorå, fisk blev det också. 20 abborrar och en gädda på lördag och 5 abborrar på söndag. Dom skulle visst bli rökta. :o)

79247-68

Strålande sol hela kvällen, supermysigt! Om man tittar noga så ser man en regnbåge(!) ovanför träden till vänster.

Förövrigt så skar jag mig rejält i fingret igår och borde nog därför egentligen vara sjukskriven dom 3 arbetsdagar som återstår. Ädel som jag är tänker jag dock kämpa på ändå! ;o)

Kommentarer
Postat av: Fanny

vad jag säger: Du är en kämpe du.
vad jag tänker: Hur kan man vara så klantig?

2006-07-03 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback