redovisning

Ja, då var man ett år äldre då. :o)
Vet at ni alla suttit på nålar för att få reda på vilken mat jag kokade ihop. :o) Här är resultatet:

79247-83

Köttfärsbiffar med chili och fetaost i hemmagjorda pitabröd. Hummus, coleslaw, lök, tomater och salladsblad att peta i pitan, hihi. 
Blandad sallad som utfyllnad.
Köpta hamburgerbröd hade jag också som synes men dom åt ingen, mina pitabröd var sååå goda! :o)

Sen var det tårta:

79247-82

Snurrig bärtårta heter den. Tyvärr tog jag inte någon "genomskärningsbild". Det är typ som en stor uppvänt rulltårta...Eum, förstår ni?
Supermumsig var den iaf.
Jag är så duktig jag!

Hur många
rätt hade ni?



Kommentarer
Postat av: svärmor

tyvärr var jag sjuk då, annars hade jag kommit o smaskat! jättegott...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback