vad är väl en fest med avdelningen? (Askungen röst)

Igår var det då avdelningsfest. Fanns många gyllene fototillfällen men jag tog inte ett enda kort faktiskt. Tror det till viss del beror på att jag är så less på min kamera. Den fungerar inte som jag vill. Dessutom tar den fula kort (Vissa kanske påstår att det beror på SBS (=Skit Bakom Spakarna) men det dementerar jag å det bestämdaste!).

Undrar om det är för sent/dyrt att önska sig en ny digitalkamera i julklapp?

Festen var dock väldigt lyckad tycker jag. Mumsig mat, lagomt fåniga lekar och slutligen pinsam kareoke. Jag rodnar vid tanken på alla bildbevis det finns på mig. Nåja, man måste kunna bjuda på sig själv ibland.
Vi hade även "julklappsutdelning" (alla hade med sig ett paket värde 50:- osså fick man ta ett ur säcken). Samtliga vid mitt bord fick en ljuslyckta av något slag. :o) Min var dock finast så vi får se om den åker upp i fönstret snart!

Det bästa med hela festen var dock att jag inte hade ont i magen en enda gång, kunde gå och lägga mig sedan utan att ta någon värktablett!
Vad blir slutsatsen av detta då? Jo, jag får välja mellan att bli alkoholist och att ha konstant ont. Eller tänker jag fel nu? :o)

Kommentarer
Postat av: Barbro

Jag fick ingen ljuslykta!!!!!!!
Jag fick en ståltråd som var böjd som ett hjärta, med pärlor som var rödorange, eller typ sådan färg.

2006-12-15 @ 20:24:01
Postat av: Spiro

Ajaj, det har du ju rätt i. Får genast lägga in en dementi! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback