julfest 1

Igår bar det iväg på fest hos Britt (typ min chef men inte riktigt (alldeles för förståndig och lättsam att ha att göra med för att kunna klassas som chef, hehe)). Det blev glögg och pepparkakor med ädelost och därefter tacos. Mumsigt värre!
Det finns inga som är bättre på att festa än rekryteringen! :o)

79247-227

Britt sitter i fåtöljen medans Helen och Susanne röjer på dansgolvet. Dom hade en härlig stil båda två!

79247-226

Hm, varför känns det plötsligt som att jag inom en snar framtid kommer att bli mordhotad?
Nåja, här dansar herr gurka Pernilla, Helen (hon var med på varenda dansbild!) och Marie.
Hade en toppenkväll! Det enda negativa var att den tog slut för fort!
Det positiva med det var dock att jag idag äntligen fick ändan ur och städade lägenheten idag, svosch sa det!
Så nu kan en astmatiker gå in här utan att dö omedelbart (nu kan han/hon nog klara sig iaf 30 sek...)

79247-228

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Hahaha härliga bilder... Skoj verkar ni ha haft iaf... Jasså du gör det som jag oxå håller på med.. det känns som om man inte gör något annat än att städa.. =) Syns i morron då! Kram!

Postat av: Spiro

Mm, vi hade himla trevligt. 17.00 sa vi va?

2006-12-10 @ 12:34:55
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback