GOD JUL PÅ ER ALLA GODINGAR!!!

Tro det eller ej men jag har faktiskt lyckats komma in i en riktigt god julstämning.
Dels genom chokladutdelningen igår men även tack vare den traditionsenliga träffen med grannarna igår.
Vi träffas varje år dan före julafton. Ena året hos oss och andra hos dom. Iår kom dom till oss. Dom var så fina och ställde sig utanför och sjöng några jullåtar för oss först, myyysigt!
Sen blev det glögg, skinkmacka, struvor, julgodis..osv..
En omgång plump gav vi oss på. Jag var såååå *visar med fingrarna* nära att vinna. Storasyster snuvade mig på vinsten i sista omgången. Därefter gav vi oss på charader, ja jag vet, charader!!! Vet inte hur länge sen sist det var.
Roligast var:
Kategori: djur
"Pungråtta"
:o)
Därefter tog en av grannarna fram gitarren och vi sjöng en massa jullåtar. Men hallå? Det låter ju skitknepigt! Såna saker gör väl inte min familj? Men det var faktiskt bara mysigt och avslappnat.
För att knyta ihop denna mysiga kväll så spelade de "Fairytale of New York" på radion när jag körde hem.
O joy!

UPDATE: Ni får också lyssna, så snäll är jag när det är jul! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback