skakande bevis

Jepp, vi överlevde kräftfesten. Vi hade dessutom väldigt trevligt. Tack Karro! :o)
Får väl erkänna att jag hade den löjliga hatten. Föll för grupptrycket. Men M hade t om haklappen! Där gick gränsen för mig. Tyvärr fick jag inte lägga ut någon av dom bilderna på M, han la in sitt veto, äsch då.

79247-102

Före det blev mörkt:

79247-100

Artigt och städat och nyktert.
När mörkret föll kom lite underligare bilder fram:

79247-101

Hihi, dom ser ut som små stjärngossar! :o)
Nu ska jag iväg på marknaden, tjipp!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det ser ut som om det var en hellyckad kräftskiva! Fina bilder!

Postat av: Carolliine

Tack själv gumman =)

2006-08-22 @ 14:38:07
URL: http://Carolliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback