helskoj dag för Alexander

Idag tog vi en tur till "momo o moffa" till Alexanders stora glädje.



Myser hos morfar, aka den stora idolen, en stund.
Sen var vi hos grannarna en sväng och hälsade på deras hundar som behövde lite "barnvänjning". Passade oss utmärkt då Alexander behöver lite "hundvänjning"! :o)



Lite läskigt var det. Men väldigt skoj och spännande också!



Sen gjorde det ju inte ont att det serverades "kaka" också! :o)



Minen är nog mer koncentration än surhet..
Slutligen var ju ett besök hos dessa djur (och en traktortur) självklart (tre gånger dessutom..)



-Kappa mu!

Jag hade inte lärt mig sen
sist och försökte återigen baka till föräldrarna. Jag tror jag håller mig till kladdkaka i fortsättningen...


Kommentarer
Postat av: Inga-Greta

Tack för besöket!

Fina bilder också.

2010-04-15 @ 22:39:57
Postat av: Vivi

Gos på högsta nivå! :)

2010-04-16 @ 08:46:35
Postat av: Spiro

Inga-Greta: Kul att ses! :o)



Vivi: Mm, han är bra på att gosa..:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback