The green room

 Nu kan jag inte hålla mig längre, nu måste ni få se så fint det blir i Alexanders rum! Känner mig väldigt nöjd! Kvar att ordna är att sätta en grind på öppningen in till förrådet och gömma lite kablar. Alltså går det rätt bra nu att se hur det kommer bli.. :o)


Nya gardiner och en nattlampa på väggen. Diverse roliga saker i fönstret.


Sovhörnan. Den knallgröna väggen är baksidor av garderober som klätts med tyg. Innanför har vi som ett litet förrådsrum. Tavlorna ovanför har min storasyster gjort. Har dock tänkt be Alexanders mostrar om varsin barntavla att sätta upp i hans rum, vore kul tycker jag!


Golvet med lekmattan och den fina traktorn han fick från sin mormor och morfar i julklapp. Gåstolen och gymet använder han inte längre. Inte som de är tänkt att användas i alla fall.. :o)


Alexander sover gott i sitt nya rum. Lägg även märke till hur bra han matchar det! :o)

Kommentarer
Postat av: Linda K

fint! :)

Postat av: lillsyrran

Grönt är skönt!

2009-01-02 @ 23:22:41
Postat av: mamma

Jättefint!

2009-01-03 @ 08:12:21
URL: http://www.asra.se
Postat av: Marika

Grönt är så bra färg. Superfint.

Hoppas ni är piggare nu! Jag ligger sjuk just nu och det är PEST. Tur att det finns bloggar att fördriva sig med. =)

2009-01-03 @ 12:47:37
URL: http://mariqua.blogg.se/
Postat av: Spiro

Alla: Kul att ni också gillar det! :o)

2009-01-03 @ 12:55:59
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback