dungeons & dragons

Närå, vi ligger inte i magsjuka. Vi tyckte det lät så trist så vi lät bli! :o)
Igår var vi ute hos mina föräldrar och installerade kupévärmaruttag i bilen. Kändes rätt välbehövligt med tanke på senaste dagarnas kyla. Jag passade även på att hämta ut en av tavlorna som jag
beställt av mina systrar. Här är min storasysters bidrag, visst är den fin?



Mitt enda klagomål är att jag tycker Alexander är lite väl tunnhårig! ;o)
 Lillasyster jobbar fortfarande med sin, fick se den och den kommer också att bli superfin!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken söt tavla...

Postat av: Emma

Är alla systrar lika begåvade att måla så fint :) Kommer inte ihåg från studenttiden om jag sett dig måla Fisan? Puss på dig!

2009-01-18 @ 13:14:55
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Spiro

Karro: Mm, visst är hon duktig?



Emma: Nope, kan inte rita för fem öre. Mina två systrar tog all konstnärlighet så det blev inget över till mig...

2009-01-18 @ 14:55:23
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: lillsyrran

...men du kan faktiskt baka så det så!

2009-01-18 @ 19:32:21
Postat av: Vivi

Supersöt tavla på supersöt pojk! Idag har vi haft småländskt kalas för William, synd att ni inte bor närmare ; )

2009-01-18 @ 20:32:02
Postat av: Spiro

Lillsyrran: Tänkte skriva det först men sen kom jag på att du kan ju det också! Fusk!



Vivi: Mm, kalas hade varit skoj! :o)

2009-01-19 @ 11:58:16
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback