*sjunger upp*

Idag ska jag och Alexander iväg på babysång. Känns både kul och lite nervöst. Hoppas att han kommer gilla det och att folk inte blir alltför irriterande av mina bristande sångresurser!
Idag hade jag tänkt försöka sova lite längre eftersom jag ska jobba inatt. Alexander har legat och bökat och stökat i sängen en stor del av natten. Förvisso själv sovandes men tillräckligt oväsen för att väcka mig flera gånger. Imorse vaknade han vid 8... Eftersom jag skulle duscha nu på morgonen också var det bara att ge honom nappen och hoppa in i duschen.
När jag kommer tillbaka sover han självklart (och gör så fortfarande).
Nåja, det är bara en natt jag ska jobba så det är väl bara att härda ut. Kanske lyckas jag vila en stund senare idag också med tanke på hur dåligt jag sovit inatt!

Förövrigt åkte måttbandet fram idag. Jag är nu halvvägs till mitt första mål, gött! :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur var babysången?? Jag ringde å kollade med platser, första tillfället med ledig plats var 22:a oktober.. Så långt fram i livet har jag inte planerat så jag tror jag struntar i det, å hoppas på babysång i Indal istället!

2008-09-24 @ 12:09:18
Postat av: Spiro

Det var riktigt trevligt, ST var där så du får kika i tidningen på måndag om vi kom med.. :*) Mm, hon sa att det var rätt så fullbokat framöver, synd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback