down memory lane

Imorgon firar min gamla gymnasieskola att den funnits i 10 år. Min klass var första årskursen.
Firandet består i att de bjudit dit alla gamla elever och lärare. En middag ska tydligen avverkas, i övrigt vet jag inte riktigt vad som kommer att hända.
Jag ska självklart åka dit. Hade lite småplaner på att lämna Alexander hemma men dels blir jag borta hela dagen och dels så tar han ju, som ni vet, inte längre flaskan.
Han får allt följa med sin mor på lite party! Ska bli kul att träffa alla gamla vänner, vi var en riktig toppenklass. Mina tre gymnasieår var nog några av de bästa åren i mitt liv. Enda nackdelen var att jag inte fick vara med min fina M utan vi hade ett distansförhållande på den tiden. 90 mil är lååååångt bort.

Genomgick även något av en frisyrkris under dessa år. Gjorde misstaget att klippa mig kort, väldigt kort...



Haha, måste bara ta med denna bilden också. Det var första gången vi fick pröva RB-90 (hjälp, jag har glömt, visst heter de så?). Grabbarna var rätt nöjda! :oD


Kommentarer
Postat av: Elin

Du har en mycket snyggare frisyr nu!:) Tack för fikat igår! Vi kan ju planera in IKEA eller Birsta city en annan gång, mer tid å så...:)

2008-09-12 @ 12:18:29
Postat av: Spiros

Haha, ja jag säger inte emot dig... Birsta någon annan gång låter skoj! Mer tid kan ju vara bra, och mer pengar också för den delen; efter den 27? :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback