bra jobbat försäkringskassan!

Jag skulle kontakta försäkringskassan idag för att fråga en del om extrajobb. Har dragit mig för att ringa försäkringskassan då det innebär, som de flesta vet, en bra stund i telefonkö. Dessutom är det måndag idag så då borde kön vara ännu längre. Gick in på försäkringskassans hemsida för att leta upp rätt nummer.
Vad tror ni att jag hittar?
En
chat där man kan ställa frågor om föräldraförsäkringen!!!
Loggade in på chatten och inom 5 minuter hade jag fått svar på alla mina frågor!

Nog för att det finns en del att klaga på vad det gäller försäkringskassan men ibland hittar de faktiskt på bra saker! Jag begär förövrigt mina föräldradagar på nätet också, fungerar superbra för mig speciellt då jag gör en del ändringar i samband med jobb. Tjänsten är dessutom utformad så att den säger ifrån om man på något sätt fyller i fel.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt att höra att vissa saker är bra i alla fall! :)

2008-09-29 @ 19:56:00
Postat av: Spiro

Mm, jag såg faktiskt till att säga det till personen jag chattade med också. Kan tänka mig att det för det mesta bara är massa klag och tandgnisslan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback