tar mig en funderare

Igår fick jag höra att Lisa äntligen fått sin lilla bebbe. En Felicia blev det. Grattis Lisa!
Började tänka tillbaka på tiden när Alexander var nyfödd och vet ni vad? Jag saknar den inte för fem öre! Tycker att vi har det så otroligt mycket bättre nu:
  • Jag vet hur man ammar och amningen fungerar
  • Det är inte hela världen om Alexander sover för lite en dag. Han blir inte tokövertrött och skriker i tre timmar som när han var nyfödd.
  • Vi känner varandra och jag vet för det mesta vad det är som är fel när han inte är nöjd.
  • Han kan ligga själv på golvet och leka en stund och behöver inte längre vara i min famn all sin vakna tid
  • Han skrattar och skojar och tillbringar mer tid utanför filten än på filten! :o)

Men jag tror att föräldraskapet är så, det blir bara bättre och bättre, känns härligt! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback