hitt' på nå'!

Nä, om man kanske skulle ta en promenad i det vackra vädret.
Synd bara att Alexander kaskadkräktes över mitt favoritlinne och att alla shorts/kjolar fortfarande är för småa. %o)

Det är såna här dagar jag saknar att inte bo i hus. Tänk att ha sin alldeles egna gräsmatta utanför dörren där jag kan breda ut en filt och så kan Alexander ligga där och vara söt medan jag läser "vårdfacket" som kom i posten idag.
Dessutom behöver man inte se anständig ut när man ligger på sin egen gräsmatta. Därför blir det aldrig riktigt samma grej att leta rätt på en annan gräsplätt, man vet desutom inte om man kommer att få vara ifred.
Japp, är man uppväxt på landet som jag är så blir man lätt lite folkskygg! ;o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Så du läser iaf Vårdfacket? Jag glömmer jämt bort det...eller prioriterar bort det kanske man ska säga?:)

Ja det är ju mysigt med egen gräsmatta, men det är bökigt att hitta skugga (trädskuggorna flyttar sig för fort!) å sen alla läskiga kryp som man måste skydda sitt stackars barn för! Men visst, fördelarna är fler..

Å du, det gick inte med den lilla nappflaskan idag, hon grimaserade å ville inte alls suga. Så nu ska jag på jakt efter en nappflaska som ser ut som mitt bröst..öh. Iaf som min bröstvårta i formen!:)

2008-06-02 @ 22:42:33
Postat av: Spiro

Mm, jag gillar vårdfacket faktiskt! Fast denna gång blev man mest sur för det stod så hoppfullt om hur strejken skulle sluta... Hade du testat avents nappflaskor eller var det här någon annan sort? Håller tummarna för att du hittar något som fungerar!

Postat av: Spiro

Kom just på att du kan få prova med en av mina om du vill så slipper du köpa om det inte skulle fungera?

2008-06-03 @ 08:44:42
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback