önskelista

En liten fågel viskade i mitt öra att röster har höjts över att M och jag köpt så mycket grejer innan bebisen anlänt att de inte får någon chans att handla till oss. Så kan vi ju inte ha det! Självklart måste de som vill få köpa till oss och bebben! Därför är jag så snäll att jag presenterar en liten önskelista som är upp till var och en att följa eller totalt ignorera.

  • Babysitter. Gärna lik den nedan som kommer från babyproffsen. Vi vill inte ha en med massa nallar eller så på.
  • Babygym. Helst ett sådant som har en filt "med i setet". Kolla den nedan som kommer från IKEA. Tycker den är riktigt fin och till ett överkomligt pris. Även sett ett fint babygym med "tummen" men det var tokdyrt. Våran bebbe behöver inte tokdyra grejer!
  • Kläder har vi faktiskt köpt ytterst begränsat av så det kommer nog att behövas mer.
  • Sängkläder har vi bara ett set av, kan nog tänkas behövas fler.

79247-82579247-824

Vi har redan införskaffat:
  • elektronisk barnvakt
  • bärsele
  • barnvagn (skötväska ingick)
  • bilbarnsstol
  • spjälsäng
Sen har jag hört från säkra källor att vi kommer få en bärsjal. :o)
Hoppas detta kunde reda ut saker litegranna och att det inte bara blev en massa matriellt tjat för det är inte meningen. Allt jag bryr mig om är att bebisen anländer frisk och kry! Alla är välkomna hit och titta så fort allt lugnat ner sig och då behöver man inte alls ha med sig presenter, sådetså! :o)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag såg inget om Peltors utmärkta hörselskydd? Jag tyckte de var kanon!

2008-04-02 @ 14:48:40
Postat av: Spiro

Den känns så självklar så den behöver jag inte ens skriva dit! ;o)

Postat av: M

TACK Daniel, precis vad våran bebbe behöver: Peltor Kids!

2008-04-02 @ 20:45:22
Postat av: Spiro

M: Var det inte det jag sa ovan? ;o)

2008-04-02 @ 22:15:56
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback