jorå, bilen går bra...

Fick önskemål/uppmaning om uppdatering från ett visst håll igår.

Så nu uppdaterar jag.

Jag är ledig idag, var ledig igår och är ledig imorgon och övermorgon.
Idag ska jag äta lunch med mor och mormor.

Så, visst var det spännande med en liten uppdatering?

(fast bilen går inte bra, avgasröret sjunger (skriker...) på sista versen...)

UPDATE: När mamma och jag gick ner på stan sprang vi dessutom på moster. Det blev rena släktträffardagen, mycket trevligt! En ny jacka fick jag dessutom med mig hem, hoppla! :o)

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh. Det är så sorgligt när bilen inte går bra. Det skär verkligen i hjärtat på en. Jag lider med dig.

2007-10-18 @ 17:47:30
Postat av: Spiro

Ah, fast det är värre när man inte vet vad som är fel. Nu känns det mest bara som en jobbig utgift..%o)

Postat av: Kerstin

Tack för en trevlig stund och kaffe med goda bullar!

2007-10-19 @ 07:29:44
Postat av: Spiro

Tack för sällskap och jackhittande! :o) Den fick godkänt av M oxå!

2007-10-19 @ 11:50:45
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback