väl använd tid

Idag har jag verkligen fått mycket gjort känner jag.
Först knatade jag ner till affären och handlade lite till middag och bak. Därefter gick jag hem och bakade en morotskaka (jupp, det är supersmart att ha ugnen igång när det är 28 grader varmt). Därefter tog jag med mig sagda kaka till mötet på jobbet. Den uppskattades varmt. Sedan knatade jag ner till moster och fick gamla sjuksköterskeböcker av henne, kommer mer om dessa i framtiden. :o)
Iväg till stan, bilköade mig in till fiskeaffären och köpte mask till sambon som den snälla flickvän jag är. Bilköade mig ut ur stan till köpcentrat där.
Från denna eskapad fick jag med mig detta hem:

79247-460

Oj, vilken dålig bild. Nåja, tre tröjor, tre par trosor och en bok blev det iaf. Boken heter "sista jouren" och utspelar sig på ett sjukhus, låter passande. Får väl återkomma med recension.
Så bar det iväg till M's jobb för att hämta honom.
Lagade en, i mitt tycke, perfekt sommarmåltid:

79247-461

Färskpotatis, kokt skinka, färsk ananas och hemmagjord legymsallad. Mumma!
Dagen är dessutom inte slut. Om 45 min åker jag iväg och jobbar natt. Tjipp! :o)

Kommentarer
Postat av: Carolliine

hmm det står att Sofia fyller år i dag i min kalender.... nu är ju dellemat... Är det du Sofia eller min andra Sofia.. Vågar inte chansa så jag säger GRATTIS..... & Kram =)

Postat av: Spiro

Hihi, det är din andra Sofia. Jag fyller 24/7 :o)Men tack ändå!

2007-06-07 @ 22:15:54
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback