underbar sommardag

Idag tog M och jag en långpromenad bort dit vår nya lägenhet ligger och kollade lite vad för promenadvägar det fanns där. Det bådade gott inför framtiden. Superfint elljusspår inpå knuten är ju inte helt fel.
Jag upptäckte dock att mina
ballerinaskor inte var att förväxla med promenadskor. Tror jag räknade till 6 vattenblåsor (känns härligt att jobba imorgon...) när jag pratade med syster-yster i Österrike.
Vi byggde upp energinivån igen med dena smarriga middag:

79247-454

Rostbiff som marinerat i 2 dygn. Hade tänkt käka den igår men då åkte vi ner på stan och käkade istället. Till rostbiffen klyftpotais, vitlökssås och sallad. Självklart dricker jag rosévin nu när det är sommar. d'Anjou närmare bestämt. Rekommenderas varmt! (fast drick det kallt, hihi)

Mejla valde att däcka på den stekheta balkongen

79247-453

Kan katter få solsting? Var lite orolig för henne där ett tag. ;o)

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Inte en aning. Kiza har alltid varigt lite knäpp och lat, så om hon får solsting kommer vi inget att märka.

2007-06-04 @ 07:50:13
Postat av: Spiro

Hehe, hon kanske har konstant solsting? ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback