vojne...

Tror jag är påväg att skapa mig ett nytt beroende (förutom internet, TV och choklad som jag har sedan tidigare menar jag...). När jag väl tagit en så sätter molätandet in.

79247-278

Försöker intala mig att det faktiskt står på påsen att de är nyttiga. Men jag har mina tvivel med tanke på sockermängden som de innehåller enligt innehållsförteckningen. Ingen GI-kost här inte!
Men det måste väl iaf vara bättre än en påse lösgodis.
eller?
Eller?
ELLER????

Förövrigt: (Enligt begäran) Här är riktigt bildbevis på att nya datorn är upp and running.


UPDATE: Vilken ynklig thumbnail! Jaja, klicka på bilden så får ni den bra mycket större iaf...


Kommentarer
Postat av: The World Of Mollyland - en värld fylld av skvaller, kändisar, glamour, humor och lite allvar!

Jag tror det jag vet inte, eller JO, det borde de vara...ehhh?

Postat av: Kerstin

Nej!

2007-01-18 @ 07:23:19
Postat av: Kerstin

Jo,kanske...goda ialla fall

2007-01-19 @ 07:36:51
Postat av: Spiro

Mollyland: :o)

Kerstin: Hehe, du är snäll som ändrar dig för min skull! ;o)

2007-01-19 @ 10:05:39
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Kerstin

Ja, det lät för Besserwisser-aktigt. Muttrar...Gamla Mostrar...

2007-01-19 @ 15:29:34
Postat av: Spiro

Hihihi, mm men det är roligt med "gamla" mostrar oxå! :o)

2007-01-19 @ 18:13:33
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback