känner ni er uppdaterade?

Usch, vad jag varit dålig på att uppdatera den senaste tiden!
Kan nog bero på att det hänt en del grejer som jag inte kan/vill skriva om här.
Saker jag vill skriva om:


  • Imorgon kommer lönen, finally! Det suger att ha 28 som utbetalningsdag, gött att 28 ligger på en söndag denna månaden.
  • Tänkte göra morotskaka idag och ta med mig till jobbet, bra sätt att tjäna cred :o)
  • Har fortfaramde inte fått över filerna från de gamla datorn till den nya, får se om det blir ett nytt försök idag
  • Mina Marian Keys böcker, men jag oooooorkar inte just nu
  • Det är pisskallt ute...
  • Gjorde "grekkyckling" (ja, receptet heter så, kom på något bättre själv då) häromdagen, mumsigt.

79247-281


Kommentarer
Postat av: Mocca

Åh.......jag glömmer ju att kika in eftersom du inte pingar din blogg ;( (har sökt dig men inte hittat)

Gör det!
*bums*

;)

Postat av: Spiro

*rodnar* jag vet ju lixom inte riktigt hur man gör...

2007-01-26 @ 10:23:21
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback