dream dream dream...

Titta vilka fina glas som ska få komma hem till mig tack vare tradera!
10 st söta pressglas, 6 cm höga. :o)

79247-284

När jag visade dom för M frågade han: Jaha, vart ska vi få plats med dom då?
(Våra köksskåp är tämligen proppfulla, framförallt av glas i alla de sorter)
S: I vårt vitrinskåp såklart!
M: Jamen vi har ju inget vitrinskåp!
S: Då får vi väl skaffa ett och ställa i den nya lägenheten.
Mohahaha, jag är ett under av intelligens!
Hoppsan, var det inte jag som inte skulle drömma om lägenheten något mer tills vi fått den?

Förövrigt har jag tänkt på att om vi får lägenheten kommer kanske den här bloggen att bli värsta inredarbloggen med före- och efterbilder och sånt.
Hoppsan igen...

Kommentarer
Postat av: Carolliine

hahahahahaa ja sofia du kan ju skaffa hur många vitrinskåp som helst sen.. Mm hoppas att du hittar något på stan.. =)

Postat av: Spiro

Karro: Du har så rätt så rätt! ;o)

2007-02-03 @ 14:53:27
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback