Love letter

Alla ni tjejer/kvinnor som tror/hoppas/drömmer om att ni har/ska få världens underbaraste make/pojkvän har jag bara en sak att säga till:
- Dream on!
För det är nämligen jag som har fångat honom och han är bara min! Ni får helt enkelt stå ut med att ha det näst bästa eller nåt.

Nu vill ni ju så klart ha bevis för att detta stämmer antar jag?

Tillåt mig berätta om gårdagskvällen.
Kommer hem från jobbet, lagomt trött (dock inte ont i magen, jippi!!! men det har inte med berättelsen att göra). M säger åt mig att jag inte får gå in i sovrummet. "Mhm, tänker jag, han ska slå in julklappar". Ber om att få mina myskläder iaf så jag kan sätta mig i soffan och slappa lite vid TVn. Där serverar han mig en god öl och mumsiga nötter.
"Aha, gulligt" tänker ni, men det här är bara början!
Ledsnar efter en stund vid TVn och frågar om jag får sätta mig vid datorn, men näpp, det är inte tillåtet. Lite konstigt tycker jag får han kan ju stänga in sig i sovrummet när han slår in klapparna.
Så kommer han och hämtar mig:
-Jag ska visa dig en sak.
Han tar med mig till sovrummet. Jag bli lite störd för jag hör att det skvalar på toan. "Mm, jag kommer, måste bara kolla vad som låter på toan".
-Bry dig inte om det nu.
Kommer in i sovrummet. Ser inga presenter eller nåt annat nytt. "Hmm" Då inser jag att skvalandet är badkaret som tappas upp. "AHA! Han har hällt upp ett bad åt mig. Jamen det var ju gulligt"
Får klä av mig och går in på toaletten.
Det som möter mig där gör mig nästan rörd.
Hela rummet är fyllt av ljus av olika sorter. Ett lugn och mysigt ljus sprider sig i rummet. I badet ligger vita och röda rosenblad (som han själv plockat från färska rosor) och vattnet skummar sådär fint och doftar ljuvligt (aromaterapi får jag senare veta). Jag kryper ner i badet och blir serverat mitt favoritvin och mer goda nötter. Sen sitter M där och håller mig sällskap och vi pratar om allt mellan himmel och jord.
Tror ni det slutar där?
NOPE!
Jag får hjälp med både shamponering OCH balsamering av håret.

Så, nu förstår ni. Jag har det bästa mannen på jorden, och han är bara min! *lycklig*

Kommentarer
Postat av: lill syrran

Guuuu va snällt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-12-16 @ 12:20:19
Postat av: Carolliine

Å vad mys pys.... Nu vill ju inte ja va singel ju =)Fast det är ju inte alla som gör så som din kille ju.... Dom är väll få???? :)

Postat av: Spiro

Carro: Nope, och jag har ju som sagt den bästa så det är ingen idé att du får för höga förhoppningar! ;o)

2006-12-16 @ 15:00:03
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: John

Bästa mannen på jorden kanska - men irlandska man ar inte mänskliga. Dom är änglar...

2006-12-17 @ 21:17:44
Postat av: Spiro

John: Hm, kommer det påståendet från Syrran eller från dig själv? ;o)

2006-12-18 @ 15:48:28
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Anonym

Min mama!

2006-12-18 @ 21:48:59
Postat av: Mocca

Åh.....vad gulligt och omtänksamt :)

2006-12-20 @ 22:43:42
URL: http://mocca.blogg.se
Postat av: Spiro

Mocca: *börjar sjunga* simply the best! %o)

2006-12-22 @ 09:38:08
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback