julinköp

Igår åkte jag och min moder på julmarknaden här i stan. Det var lite svårt att hitta någon julstämning i regn och dimma dock. Konstigt nog var det mest julgrejer på marknaden (!!!) och jag är ju inte så förtjust i julprylar som ni vet vid det här laget. Den enda utgiften jag hade var parkeringen som kostade 50 (FEMTIO!!!) kr...
Vi drog istället iväg till "staden på landet" och införskaffade lite julklappar, nya strumpor till mig, en ny jacka till mamma osså min julklänning.
Det blev en svart (som vanligt..) klänning med halterneck. Nu i efterhand har jag kommit på att den är väldigt lik den marilyn monroe har när hon står på den där "fläkten i marken "(jamen vad heter det då?). Fast svart då...
Eftersom jag är så dålig på att förklara lägger jag med en bild:



Planerar dock inte att posera på detta sättet på julafton, tror inte vi har någon "fläkt i marken" hemma heller.. %o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback