Ännu en samling tar sin början?

Har börjat shoppa på tradera igen. Tradera visade sig vara väldigt bra när jag ville komplettera min kaffeservis med sockerask och gräddkanna. Nu är dock servisen komplett så jag prövade att söka på "sjuksköterska", "sjuksyster" och "sköterska". Förutom massa sköterskedresser av tveksam lämplighet hittade jag även en massa charmiga böcker. Två är redan hemma hos mig. Två till är mina inom en snar framtid... :o)

79247-104

Tycker dom är härliga. Här tänkt sätta upp dom på en sånhär hylla från IKEA (helgplaner...) ovanför eller under den fina tavlan jag fick av mamma för några år sen.

79247-103

Jag tror det blir fint. Vad tror ni?
Ikväll är det födelsedagskalas hos mormor, sedan nattjobb och imorgon kalas för mamma. Mycké tårta bliiiiiré! :o)

Kommentarer
Postat av: John

Hmmmm. Champions League 2006/07. So M. who will you shout for when Chelsea plays Sofia :-)?

2006-08-24 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback