blogglista

Blogglistan som huserar här och där tycker jag är lite skoj så jag kör på den jag med!

Blogg jag läser först: Det beror lite vilket humör jag är och hur mycket tid jag har. Har jag gott om tid sparar jag mina favoritbloggar till sist. Är det lite nätt på tid så tar jag favoriterna först så jag hinner läsa dem ordentligt!

Blogg jag har hört talas om mycket men aldrig läst: Kenza finns det någon som heter va? Blondinbella har jag heller aldrig läst.

Kändisblogg jag följer:
Schulmans pappablogg, Jonas Gardell och nu senast allas vår Maria såklart!

Mest kända bloggare jag sett IRL: Um, ingen faktiskt. Har inte träffat någon från bloggvärlden som jag inte kännt sedan tidigare.

Första bloggen jag började följa: Hm, tror det var min kusins (som inte bloggar längre) blogg faktiskt. Därifrån hittade jag till Linda K så där har jag hängt länge.

Bloggare jag beundrar och varför:
För närvarande är Elins blogg min favorit. Elin skriver bra och fängslande. Dessutom beundrar jag hennes ork och glada humör trots megamage (med tvillingar i) och en alldeles underbar tvååring, men ändock en tvååring!

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Tja, har aldrig fått några gratisgrejer eller så. Mer ro i själen, räknas det?

Då hatar jag att blogga: När man folk missuppfattar vem jag är utifrån något jag skrivit på bloggen.

Då älskar jag att blogga: När jag kommit på ett riktigt roligt inlägg som får många kommentarer. Generellt är det kommentarerna som är en av de roligaste sakerna med att blogga (kommentera mera!).

Kommentarer
Postat av: Eva

Mammas blogg fanns inte med på de mest intressanta??!!

2010-05-06 @ 05:45:57
Postat av: Spiro

Du har tillräckligt med besökare ändå! :oP

Postat av: Elin

Nu fick JAG mer lust till att blogga dessutom!:) Tack för fina ord!

2010-05-06 @ 10:08:43
Postat av: Spiro

Strålande!

2010-05-06 @ 11:41:13
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Linda K

och jag hänger HÄR :)

2010-05-07 @ 14:22:39
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Spiro

Trevligt trevligt! :o)

2010-05-08 @ 09:04:31
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback