tack och bock

Cynical hatred, Markus Krunegård, Timo Räisinen, Satan takes a holiday och slutligen kent (ok, råkade väl kika förbi martin stenmark och europe av misstag också..).
Jo tack, då var man klar med gatufesten för iår.
Tyvärr spelade kent mest nya låtar så det var lite av en besvikelse, gillar verkligen inte deras nya sound.
Klockan 2 var vi i säng. Tyckte lite lagom synd om M när han fyra timmar senare fick kliva upp för att gå till jobbet. Själv masade jag mig inte upp förrän vid 9. Gôtt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

då spanade du in min morbror då, han spelar i band nr fyra av de fem du nämnde :-)

Postat av: Spiro

Nä, va coolt! M är rätt förtjust i dem. Jag är mest imponerad att tre pers kan få till så mycket ljud! :o) Vilken av dem är din morbror då?

2010-07-09 @ 20:12:23
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Visst är det coolt :-) . Min morbror är trummisen Svante. Jag är ju inte så mycket för tung rock men det låter ju grymt bra faktiskt.

2010-07-10 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback