mys i massor

Idag har verkligen varit en "ta-vara-på-semestern"-dag. Bad, solning, fiske och allmänt mys har vi hunnit med.
Alexander var lite tveksam till bad till en början. Även "moffa" tyckte det var lite kallt till en början.



Efter lite övertalande och bus hamnade de dock båda i böljan.





De tycker rätt mycket om varandra de där två..:o)



Lek i strandkanten.



Kan
Linda K publicera sommarfötter så kan väl jag (fast är de inte lite väl bleka?).



Den skarpsynte ser att jag har en rosa lina till mitt fina spö som jag fått av maken! :o)




Kommentarer
Postat av: Elin

Ser underbart ut! Å ge benen en chans, du har ju bara haft semester i snart tre dagar!:)

Postat av: Vivi

Myspys!!! Kan inte Micke komma hit och fiska lite med Wille. Han tjatar jämt om fiske men vi är inte så duktiga tyvärr.... En rosa lina, snyggt!

2010-07-14 @ 14:20:51
Postat av: Spiro

Elin: Hehe, jo det är ju iofs sant..:o)



Vivi: Ni kan väl komma hit istället? ;oP

2010-07-14 @ 20:28:30
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Linda K

prima sommarfötter! :D

2010-07-14 @ 21:30:13
URL: http://iabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback