tajmat och klart in i minsta detalj

Eh.
Kan tyvärr inte riktigt hålla mitt löfte om Alex-fritt i detta inlägg.
Strax efter midnatt inatt väcktes vi av gråt och en Alexander som kräkts ner sig och sin säng.
Två timmar och 4 kräkningar senare la vi oss alla att sova igen.
Hönsmamma som jag är somnade jag väl inte förrän halv 4.

Nåja, idag är han piggelin (han var förvånanasvärtpigg och glad även inatt. En av kräkningarna kom efter han sprang runt i sitt rum i väntan på att vi skulle bäda rent) och har käkat lite så det verkar iaf vara en mild sort.

Jag utger ju mig för att vara en såndär som inte får magsjuka, upp till bevis!

Kommentarer
Postat av: Pernilla (rc)

Ska det bli som med tio små ....pojkar, (törs fan skriva vilken sort) sskoo8 hemma å sjuk.

2010-02-10 @ 10:35:23
Postat av: Spiro

Hoppas inte!

Postat av: Sara

Det sa jag också innan jag satt där och körde Gustavsbergsbussen! Vi håller en tumme för att du kanske är mer imun än mig;)



Kramis

2010-02-10 @ 21:46:46
URL: http://sara80.blogg.se/
Postat av: Spiro

Tack för tumhållandet, tyvärr räckte det inte!

2010-02-11 @ 13:47:35
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback