sitter på jobbet och längtar hem

Idag sov sötpojken till klockan 8. Det tyckte jag var en mycket trevligare uppvakningstid.

När jag senare skulle lämna honom på dagis blev han ledsen redan när vi kom in. Provade att vara kvar en stund för att se om han skulle vara mer positiv till att jag skulle gå men så var inte fallet. Började gråta direkt när jag sa att jag skulle gå. Han blir ju glad igen ganska omgående från det att vi gått men känns inte så kul att han ska känna sig så övergiven varje gång vi går. Hoppas det bara är något övergående, han har ju trots allt inte gått på dagis så länge.


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart det kommer gå över! Sen kommer det bli så igen en period, å sen gå över ännu en gång förmodligen...:) Vi ses imorrn!!

2009-09-18 @ 12:13:09
Postat av: Spiro

Men det är väldigt jobbigt medan det håller på... :o( Ska bli superskoj imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback