inskolning in progress

Alexander gick första inskolningsdagen igår tillsammans med sin fader. Enligt säkra källor tyckte han det var superskoj.
Det verkar dock ha varit en hel del att ta in då han inte somnade förrän runt 23... Sedan vaknade han igen 20 minuter senare. Tog över honom i vår säng och på 5 minuter så hade han somnat (på mig...). Tror det är tredje gången i sitt liv eller något liknande som han sov hela natten i vår säng. Därav blev väl inte sömnen så strålande för någon av oss inatt (även om det var mysigt att han för en gångs skull ville vara nära).
Nu har vi precis kommit hem från andra dagen. Alexander verkar digga det hela och verkar inte bry sig nämnvärt var jag befinner mig. Dock blev han toktrött på slutet men det var väl rätt förståligt med tanke på nattens äventyr.

Nu sover den lilla killen sött i sin säng iaf. Skulle vara skönt att göra detsamma men jag vet inte om jag har ro till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback