åter till de levande

Jag släckte sänglampan vid 21.30 igår. Annars har jag en fix idé att jag måste vara vaken till 22 men igår orkade jag verkligen inte!
Vaknade av mig själv vid 7.30 och kände mig riktigt utsövd. Så skönt att vakna av mig själv och inte av att Alex var vaken. Gick upp och hann stöka en stund i köket innan sötpojken vaknade.
När jag sedan frågade honom:
-Vill du gå till dagis idag?
Så nickade han och sa "aaa". Mysigt, vi kan ju hoppas att han förstod vad han sa ja till.
Sen igår har han även börjat peka på blöjan när han gjort nummer två, väldigt bra att han lärt sig detta lagom till dagisstarten så han slipper gå runt med dyngiga brallor alltför länge (inget illa ment mot dagis, det är inte lätt att ha stenkoll på 15 blöjor..).

Nu ska vi börja klä på oss, trist att det är sånt fulväder (som vi säger här uppe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback