ofrivillig cliffhanger

Jutja, glömde berätta. Det är infektion jag skolar in mig på!
Har en del fd arbetskamrater där som läser bloggen så jag ville att de skulle få sig en liten överraskning.
Nattjobbaren L (som inte läser bloggen vad jag vet), blev dock lite väl förvånad. Han gick fram och sa: "dig har jag nog inte träffat förut". Nä, vi jobbade ju bara på samma avdelning i typ 3 år.. %oD

Inskolningen går iaf prima i mitt tycke och kul att se kända ansikten!

Förövrigt; dagens tisha, sponsrad av min make med världens bästa humor:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, kul med infektion! Ibland är jag lite sugen på att jobba, det ska jag medge. Men all antibiotika... nä, kommer inte jobba där hela livet :P

Postat av: Spiro

Jo, kul med lite nytt! Jag längtade mkt efter jobbet under föräldraledigheten. Skönt att bara få vara vuxen ibland.

2009-10-04 @ 16:03:24
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Babben

Ska bli jätte kul att du kommer att dyka upp lite då och då hos oss på jobbet. Blir lite som gamla tider

2009-10-04 @ 17:06:01
Postat av: Spiro

Haha, ja precis, nu kan vi börja bråka igen! ;o)

2009-10-04 @ 22:01:28
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Jenny S

Hälsa L! :-)

2009-10-07 @ 05:05:56
Postat av: Linda

Nä, vänta nu...jag hänger inte med, vad gör du egentligen? Trodde du var resursanställd, typ och roterar mellan olika medicinavdelningar. Jag är helt lost...

2009-10-08 @ 20:12:52
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback