Najs i kubik

Igår var det 2 månader kvar till julafton.
Det firade jag och min släkt med att premiärdricka årets glögg, den var riktigt god!
Dessutom firade vi min syster, hennes sambo och min älskade M. Samtliga fyller år i oktober. Praktiskt att ta alla tre på en gång! Vi hade en ypperligt trevlig kväll och Alexander hittade massor av roliga människor att leka med. Väl hemma var han fortfarande så sockerspeedad och full av intryck att han inte somnade förrän 23.30... %o)
Idag är M's "riktiga" födelsedag så: GRATTIS ÄLSKLING!

Förövrigt är det rätt gôtt att ställa tillbaka klockan en timme på morgonen när man ska jobba kväll: en bonustimme med familjen! :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja inte en bonus-SOV-timme iaf!:)

2009-10-25 @ 20:50:34
Postat av: Spiro

hehe, näe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback