veni vedi VAB

Igår tänkte jag på att Alex fått vara frisk ett tag nu, skönt.
När Alexander vaknade inatt var han varm som en kamin, suck! Är det bara min son eller blir alla barn tokheta när de väl får feber? Tog aldrig någon temp iofs...
Nåja, just nu är han high on diesel and gasoline alvedon och vi kollar på "teletubbies dansar". Fick han bestämma skulle vi se den filmen dygnet runt. Undertecknad börjar dock bli saligt less så jag tror det blir till att investera i fler filmer när tillfälle ges.

Kommentarer
Postat av: mammaq

kramar till er från mormor Stockholm!

Postat av: Maria

Hoppas Alexander kryar på sig snart. Har hört att man inte ska gå så mycket efter tempen. Att man istället ska se till allmäntillståndet. Vet inte vad som är bäst. Angående barnfilmer, här hemma brukar vi titta på Pocoyo. Enkelt och avskalat. Hoppas ni har en bra helg! :-)

2009-11-07 @ 22:32:09
URL: http://mariaholmstedt.blogspot.com
Postat av: Spiro

Nä, bryr mig inte värst mycket om tempen heller. Bara rätt coolt att han blir så himla het.. :o) Pocoyo?? Aldrig hört talas om...

Förresten så är han frisk! :o)

2009-11-08 @ 06:56:17
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback