vad är väl ett eget hus...

Jahapp, nu sitter man på jobbet igen då. Har två veckor natt framför mig. Ska bli spännande att se om jag kan sova "riktigt" nu när jag har en natt till efter denna.

Förövrigt var vi på husvisning idag igen. Jag börjat bli väldigt trött på att ständigt bli besviken vid husvisningar (idag var det dock lite skoj då jag träffade två jag kände på visningen. Man rör sig väl i "husletarkretsar" antar jag...). Känns som om vi aldrig kommer hitta ett hus som passar oss. Nu när våren är här suger det ju extra mycket i "vill-ha-hus-tarmen"...
M och jag kom överens om att vi får se till att vinna pengar så vi kan bygga vårt eget hus och få precis som vi vill ha det! %o)

Kommentarer
Postat av: Syster Paula

Hallå! Brukar ju läsa din blogg lite nu & då..Kul att de hur din lille kille växer =)

Förstår hur du känner dig, blir också alltid lika besviken..man vill ju så gärna hitta ett trevligt hus nu när sommaren närmar sig =) Man lyckas alltid hitta nått fel på huset..Det var bara tok med huset som vi såg i måndags =/ Synd för läget är bra! Det är bara att leta vidare. Vi kanske ses på fler visniningar ;) Hej svejs!

2009-05-05 @ 15:03:50
Postat av: Spiro

Precis så kände jag också. Otroligt bra läge, underbar trädgård och huset var ju så fint utifrån... Hoppas vi slippar buda mot varandra i framtiden dock! ;o)

Postat av: Paula

Ja huset var fint utifrån och härlig tomt..men men..det är bara att leta vidare. Ja jag hoppas verkligen att vi slipper buda mot varann =)

2009-05-05 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback