uppskattning är trevligt

Det var riktigt mycket att göra på jobbet idag. Jobbade tillsammans med en tjej som hoppar runt på olika avdelningar precis som mig. Alltså kände vi väl båda att vi inte var så jättehaj på rutinerna men vi såg till att fråga oss fram och jobba på. Vid 15-tiden, när jag levererade vad som kändes den femtielfte patienten sa en sköterska:
-Vad bra det har flytit idag, ni verkar ju ha haft jättebra koll!
Då spelade det inte längre någon roll att lunchen bara blev 15 minuter, att mina jobbarskor gick sönder och att jag knappt visste vad som var upp och ner på migsjälv.
Tänk att ett snällt ord kan göra så mycket?

Kvällen förgylldes ytterliggare med en middag som intogs på en solig balkong tillsammans med en mysig sambo och en strålande glad son som tyckte att balkongen var "the place to be"!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis på namnsdagen! Du är en toppensyrra !

2009-05-15 @ 07:16:02
Postat av: mamma

Grattis till en toppendotter!

Postat av: Spiro

Man tackar! Ringde dig förövrigt idag Kerstin för en lunch men du hade nog redan hunnit gå..:o(

2009-05-15 @ 13:20:08
URL: http://spiroblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback