ensam hemma

Igår var jag på ett möte med jobbet hela dagen. Trevligt att träffa alla jobbarkompisar och diskutera vår framtid. Alexander skulle vara med sin mormor och morfar så jag åkte ut med honom innan mötet började.
Sen på kvällen hade vi lite party, party. Ännu trevligare!
Alexander fick alltså sova borta inatt. Vet ni vad det innebär? Jag har inte träffat min pojk på över 24 timmar! Hua, ska ta och äta frukost och skynda mig dit för att krama och lukta på min finpojke!

Slänger in några små bilder på mina goa arbetskamrater också!



(ingen
ögoninflammation i sikte denna gång förövrigt!)

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tror det är nyttigt för en arbetsgrupp att hitta på nåt skoj utanför jobbet =)



Ja, just det...M jobbar ju för smålandsvillan, det bästa vore ett "paketpris" för både tomt och villa. Vi har faktiskt beställt smålandsvillans huskatalog =)

Postat av: Spiro

Att jag sen har världens bästa arbetsgrupp att hitta på grejer med gör inte saken sämre! :o)

2009-03-12 @ 21:10:53
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh, tack för uppgifterna, då vet vi vart vi kan vända oss.

Jag avvaktar lite då några mail har slängts iväg under veckan (även intresseanmälan), så att jag inte blir en "jobbig" kund som telefonterrar också haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback