lättande besked

Idag fick vi besked om att vi fått en förskoleplats till Alexander. Till min stora lycka fick vi det dagis vi önskat. Det ligger ungefär 150 m bort på samma gata som vi bor på. Skönt! Hur det blir om/när vi hittar ett hus får bli ett senare problem! :o)
Just nu tänker jag bara glädja mig åt detta.
Att vår lilla pojk kommer att vara ifrån oss flera dagar i veckan tänker jag också låta bli att tänka på ett tag till.

Förövrigt var "terminator 4" i mitt tycke superbra. Jag satt bara och log hela tiden som det inbitna terminator-fan jag är. M var väl inte lika imponerad.. :o)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni får bo kvar! Alexander var mycket mer underhållande än Teminater!

Postat av: Spiro

Kan du ju inte veta säkert då du inte sett filmen! ;oD

2009-06-04 @ 15:04:07
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback