Baka baka liten kaka

Jag hade inte tänkt baka några kakor till bröllopet. Tänkte att det skulle få räcka med tårta. Men så fick jag en idé om att modifiera en kaksort så den blev mer "bröllopsvänlig" (går inte in på detaljer då en del bröllopsgäster läser här. Lite överraskningar ska det väl vara?). Så var karusellen igång. För när jag gjorde den kaksorten kunde jag väl ändå göra en till? Dagen slutade med fyra kaksorter. Idag kom jag på att en av gästerna är glutenintolerant. Så då gjorde jag en glutenfri sort. När jag ändå stod i köket så gjorde jag en till sort. Räknade efter och kom fram till att jag hade 6 sorter nu. Så det blev lite muffins och vips så kommer sju sorters kakor serveras på bröllopet!

Jo, jag är nog lite konstig.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hur ska det gå med min "efter semestern" - "före bröllopetbantning"... jag som älskar KAKOR!!!

2009-07-14 @ 07:08:13
Postat av: Spiro

Jamen du kommer ju inte äta dem förrän PÅ bröllopet! ;o) Dessutom går min "före bröllopetbantning" åt helskotta också! ;oP

Postat av: Karoline, Cino & Alf

Hahahah gud så gott ;)

2009-07-14 @ 09:36:52
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Spiro

Får vi hoppas! :o)

2009-07-14 @ 11:59:37
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: elin

Åh, låter gott!:)

2009-07-14 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback