uppvisning av några bröllopspresenter ;o)

Vi bjöd hem mina systrar på middag idag. Mycket trevligt och dessutom fick jag glädjen att använda massor av de presenter vi fick när vi gifte oss! Till middad blev det (feta)ost -och skinkpaj med hemmaodlad gräslök och persilja i. Till det en grönsallad med hemmaodlad gurka i.



Den tog tvärslut (pajen alltså)...
Jag dukade med tallrikarna som vi fått både i bröllopspresent och vid tidigare födelsedagar. Besticken och glasen fick vi i bröllopspresent. Duken har vi förövrigt fått av storasyster med pojkvän i julklapp.



Därefter åt vi chokladkaka bakad i en form vi fått i bröllopspresent och drack te i tekannan vi fått i bröllopspresent. Muggarna vi drack i hör till vår kaffeservis som jag fått vid tidigare födelsedagar.



Därefter favoritöl (i tidigare nämnda glas) och naturgodis i skålen jag fick i födelsedagspresent av storasyster.



På hedersplats står förövrigt den finaste av alla bröllopspresenterna. Specialtillverkad för oss och den enda i sitt slag! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback