en riktig katt roar sig själv?

Hände en kul grej när jag satt och åt frukost imorse. Satt där i godan ro, fortfarande i trötthetstöcknet efter att sonen varit vaken mellan 1.30 och 4.30 (världens finaste sambo tog hand om honom men jag kunde ju ändå inte sova), då jag får känslan av att någon tittar på mig. Ser mig omkring och upptäcker att både Wappa och Blogga sitter på golvet nedanför och ser på mig med smått galna och fixerade ögon. Funderar över vad som pågår och kikar bort mot deras matskålar bara för att konstatera att dessa är fulla. Rycker på axlarna och lyfter armen för att ta ett bett av macken. Då blir det liv i kissarna!
Nu kan man göra solkatter redan klockan 6 på morgonen! :oD

Ett annat vårtecken är att Mejla drog in sin första nattfjäril från balkongen för iår igårkväll. Det känns inte lika kul. Läbbiga grejer... Hua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback